Artikuluak

AGENDA 21

ALDABEN ESKOLETAKO FOROAK

Apirilak 4 eta 6an aurtengo gaiaren barruan “Hondakinak eta Birziklapena” Aldaben eskolaetako foroak burutu ziren. Gure DBH eta LHko ikasleek aktiboki hartu zuten parte ideiak ematen eta gure ikastetxeko ondorioak eramaten.

Ateratako ondorio orokorrak eta proposamenak Udal Fororan, maiatzak, 25ean, alkateari aurkeztuko zaizkio.

Mila esker guztiei eginadako lanagatik.

Ikusi "argazki gehiago hemen".

20170404 1

Familientzako gutuna

MUGIKORTASUN AUTONOMOA ETA AKTIBOA

Agenda 21 lurralde guztiek burutu beharko luketen ekintza plan bat da. Helburu du gaur egun bizi dugun garapen eredua (baliabide naturalak bukaezinak balira bezala erabiltzea, persona guztiek ez izatea eskubide berdinak baliabide naturalak erabiltzeko…) aldatzea eta garapen jasangarria bultzatzea (baliabide naturalak era egokian erabili, etorkizuneko gizartea arriskuan jarri gabe).

2015-2016 ikasturtean, ihaz egindako lana jarraituz, zuen seme-alabek eskola bidea era osasuntsu eta seguruan, aktibo eta autonomoan egin zuten Ekintza Plana ikasleekin berrikusi eta familien laguntzarekin gauzatu nahi dugu.

 20170125-movilidad1 20170125-movilidad2 20170125-movilidad3

20170125-residuos

HONDAKINAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA

Agenda 21 lurralde guztiek burutu beharko luketen ekintza plan bat da. Helburu du gaur egun bizi dugun garapen eredua (baliabide naturalak bukaezinak balira bezala erabiltzea, persona guztiek ez izatea eskubide berdinak baliabide naturalak erabiltzeko…) aldatzea eta garapen jasangarria bultzatzea (baliabide naturalak era egokian erabili, etorkizuneko gizartea arriskuan jarri gabe).

2016-2017 ikasturteko gaia Hondakinak eta Kontsumo arduratsua da.

Gai hau Ikastetxea osatzen dugunok kontutan izan behar dugu.


Zaborra birziklatzeko edukiontzien erabilera

HELBURUAK: Hondakinak eta kontsumo arduratsua

  • Aurreko ikasturteetako konpromisoak gogoratu eta beraien betetze maila berrikusi.
  • Aurreko gaietako programazioetan ikaslearen inguruko (familia, lagunak, ikastetxea, herria…) egoeraren, ohituren eta datuen analisia baimenduko duen parte hartze sistematikoa bultzatu eta konpromisoak hartzea eta hobetze-proposamenak egitea barneratu.
  • Ikastetxeko hondakinen sorrerari eta kudeaketari buruzko datuak eta ohituren berrikusketa sistematizatu
  • Ikastetxean hondakinen kudeaketa egokia, materialen eta instalazioen erabilera arduratsua bermatuko duten jarraibide batzuk adostu eta komunikatu.
  • Produktu birziklatuak, birziklagarriak, gertukoak, ekologikoak eta konpongarriak gure eguneroko bizitzan kontutan izatea
  • Ikastetxeko dokumentu ofizialetan (Ingurumen deklarazioan, erosketa protokoloan, instalazioen erabileraren araudian, familientzako informazio orrietan, zirkularretan, jantokiko dokumentuetan, hezkuntza proiektuan, AJA…) beharrezkoa denean, hondakinen kudeaketa eta kontsumo arduratsurako (jasangarria, solidarioa) jarraibide eta zehaztapen batzuk barneratu.
  • Ikastetxean eta udalerri mailan parte hartze egiturak eta metodologiak finkatu.

 

logo alexia trans

banner blog webquest-eu

8cd4079e6f03dbde722f458f2ee3ee3e

5cb15215c1ab77ea9d10c21da74100d0

2d0f4818b0a88614e1bad62e1d3ddc8d

75331f881c50df54e2cc4a6186dbbca7

f6873fbf24ff45077daf412e3ffb4a58

logo Escuela Verano

logo concertados