San Viator Ikastetxearen hobekuntza planaren barruan jarduera pedagogikoaren antolaketa eta planifikazioa hobetu nahi da. Horretarako, arlo zientifiko-teknologikoko ezagupenak sustatzen dira, ikaslearentzako erakargarriak diren Kimikako praktika batzuk eginez.

Proiektu honen helburuak hauek dira:

  1. Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan Kimikaren ulermena hobetzea.
  2. Kimikako praktikak egitea, Kimika gustuko izateko eta hura ikasteko gogoa pizteko tresnak emateko gure ikasleei.
  3. Gure ikasleek egunerokoan kimikarekin harremana duten egoera erreal mordoa aztertzeko eta ulertzeko gai izateko Kimika baliatzea.

Helburu hauek lortzeko praktika erraz eta erakargarriak egite ditugu, Bigarren Hezkuntzako ikasturte guztietatik hasiz eta Batxilergoan jarraituz.

Aurreikusitako prestakuntza/berrikuntza jarduerak hauek dira:

  1. Dentsitatearen, azaleko tentsioaren, nahasketa homogeneoen, nahasketa heterogeneoen, nahasketak bereizteko metodoen (dekantazio inbutua, filtrazioa…) azterketa.
  2. Kistalizazioaren, kristal metalikoen sorreraren, amoniako konplexuen… azterketa.
  3. Prezipitazio erreakzioen… azterketa