BI URTEKOEN GELAK

Bi urtekoen geletan ingurune egokia, gizatiarra eta fisikoa sortzen dugu, non haurraren garapen integrala sustatzen den. Oinarri bezala bi irizpide mantentzen ditugu:

  • Erreferentearekiko sortzen den harreman pribilegiatua. Hau zainketetaz arduratuko da eta era onenean egingo ditu. Hauek kalitatezko zaintzak izan daitezen.
  • Autonomiaz egindako mugimenduak eta haurren ekintzak errespetatzen eta sustatzen dira. Baina helduaren esku-hartze zuzenik gabe. Honek,etengabe eraiki eta berreraikitzen ditu ekintzak behar duen eszenatoki desberdinak.

Hazteko espazioak

Hemen eskaintzen dizkiegun espazioak pentsatuta eta hausnartuta daudehaurrak eskolaren eta etxearen artean hazten direla pentsatuta. Bere etxeen ondorengo espaziorik garrantzitsuena da. Horregatikeskaintzen dizkiegun espazioek berebiziko eta garrantzi handiko hazkunde-aldi honetan sor dakizkiekeen behar guztiak asetzen dituzte. (Neurologikoakafektibo-emozionalak eta psikosozialak). 

Espazio harmoniatsuak dirahaurrak hartzeko gai direnak, material askotarikoaknobleak eta errespetuzkoak dituztenakbeharren arabera aldatuz doazenak eta haien antolaketak eustea eta, aldi bereanberen jarduera modu autonomo eta espontaneoan garatzeko askatasuna eskaintzen dienak. 

KANPOKO ESPAZIOAK

LORATEGIA

BARRUKO ESPAZIOAK

GELA-KOMUNAK
PSIKOMOTRIZITATE GELA
BARRUKO ARENEROA
GOIZEKO HARRERARAKO GELA

Nortzuk dira bertako bidelagunak?

Haurren gaitasunetan konfiantza osoa dugun pertsona-talde bat garaArduratsuakgogoetatsuakzuhurrak eta gure bidelagun rolarekin egunero txikienei eta haien familiei dakarkien garrantziarekin kontzientziatuakEgunero prestatzen ditugu espazioak eta materialakhaien premien eta kezken arabera, eta errespetuzko tratu indibidualizatua ematen diegu haurtzaro honetan. 

Haurrei gauzak bakarrik egin ahal izatea eta haien lehen beharrak ezagutu ahal izatea eskainiko dien laguntza defendatzen duguGure gizartean pertsona autonomo eta eskubide oso

Zer egiten da espazio hauetan?

Espazio batzuk eskaintzen dituguhaurrek beren jarduera autonomoa (jolasaegin dezatenzaintza indibidualizatuko eta pribilegiatuko uneekin konbinatuta. 
Helduak segurtasun emozionalaren iturri garaDenbora eta lekua uzten diegu. Ez dugu zuzenean esku hartzen haien mugimenduetan eta jokoetan, eta askatasunez jarduten uzten dieguberen irudimenari jarraituz. Bai kanpoan, bai barruan. 
Eguneroko antolamendua eskaintzen duguhaurren beharretara egokituadenborak eta gertaeren ordenak eta horiek aldian-aldian errepikatzeak erraztu egiten dute gure ikasgeletako bizitza eta horietara egokitzea. 

Zein da gure egiteko era eta zertan dago oinarrituta?

Psikopedagogak, maistrak eta Haur Hezkuntzako teknikariak gara eta abiapuntu bezala Budapesteko Pikler-Lóczy institutuko egiteko era, Maria Montessorik egindako aurkikuntzak, diziplina positiboa, konstruktibismoa, pedagogia berdea, murgiltze programa eta Bernard Acouturierreko psikomotrizitate praktika hartzen ditugu.

“ETENGABE GURE SANVI PROIEKTUA BERREGITEN”

Zer zerbitzu eskaintzen ditugu?

Goizeko harrerarako espazioa 7:45-9:00
Ipuinen mailegua
Jantokia
Familien eta bidealgunen arteko espazioa
Lo kuluska
Libre mugimendurako, jolaserako eta hazkuntzarako espazio partekatuak.

PERTSONA ERREFERENTEAREN ESTABILITATEA

HAUR BAKOITZAREN MOMENTU EBOLUTIBOAREN BEHAKETA ETA ERRESPETUA

ZAINKETAK ETA ZAINKETA PERTSONALERAKO EKINTZAK

EKINTZA AUTONOMOA EDO JOLAS ESPONTANEOA

EKINTZA KULTURALAK, INTERESGUNEAK ETA PROIEKTUAK

PSIKOMOTRIZITATE PRAKTIKA

EGUNEROKOTASUNEKO EKINTZAK

ELIKADURA OSASUNTSUA